17 Ekim, 2009

cevap.

+şuanda çok eğlendiğimi sanıyor olmalısın.

-açıkcası, evet. Uzaktan bakınca öyle görünüyor. Hiç canın yanmamış gibi. Sen hep mutlusun zaten. Her seferinde devam edebildin.

+halbuki uzaktan baktığın için canım yanmıştı. Yine uzaktan baktığın için, bunu göremedin. Ben seninle ilgili şeyleri artık kimseyle paylaşmıyorum. Bu mu beni mutlu kılan?

-benim seni sevdiğim kadar sevmemişsin beni. Onu anladım sadece.

+çok klişe.

-yapacak bir şey yok.

+sana bir keresinde aramızdaki farkı anlatmıştım/yazmıştım. Ama dikkatlice dinlemedin/okumadın.

-yazdığın/söylediğin şeyler ile seni özdeşleştiremememden kaynaklanıyor bu.

+hayır, herşey istemekle alakalı. Biliyor musun, hiç doğru değildi. Hiç. Öyle hissetmem.. doğru olsaydı, kaçmak için bu kadar çabalamazdın.

-kaçmadım hiç. Hep orda durdum. Bekledim ben.

+ ‘orda’ değil. Başka bir ‘yerde’. Böylece kaçtığını düşünmemi sağladın. Bunu bilinçli yapıp yapmadığını düşündüm .

-beni bulmaya çalışman, beklemeyi bitirebilirdi.

+neden “sen “ biliyor musun? Ah, bilmiyorum. Bak bunu da çok sorguladım.

-hala 2 şeker mi?

+bunu hatırladığını bilmemi sağlasaydın mesela, farklı olabilirdi.

-yapma. Biz çok farklıyız.

+bahane.

-emin değilim.

+uzaktayken çok uzaksın. Haddinden fazla. Senin böyle bir hastalığın var işte. Buldum.

-ışık kapalıydı sadece. Gözlerinin karanlığa alışmasını bekleyemedin.

+kes şunu.

-bu, durdurulamaz.

+kendimi suçlamadığımı sanıyorsun.

-biliyorum.

+yeterli değil.

-söyle.

+seni en iyi anlayanın ben olduğumu söylemiştin.

-sana ne kadar az şey söylemişim.

+bunu bile bile sorun çıkartmaya heveslendim. İnanılmaz bir boşluk bırakıyor insanın içinde.bastırsan.içine göçecek gibi.

-güzel. Devam et.

+beni konuşturmaya çalışmaktan vazgeç. Sen istemesen de konuşurum. Kaç oldu?

-%63

+iyi bir oran.

-%51’deyken sinemadaydık.

+evet. Uçan kafalar. Kopan gözler.

-çocuklar.

+unuttum.

-belli oluyor.

+bu tişört yeni mi?

-saçlarını mı kestirdin?

+gidiyorum.

-bunu ikimiz de biliyoruz.

+biz aslında berbattık.

-sıradanlıktan iyidir.

+hayır. Sıradanlık iyidir.

-bunu sen mi diyorsun?

+şarkıları silmemin bununla ne alakası var anlayamadım.

-ben silmem de.

+bu da yeterince acı çekmediğini kanıtlıyor.

-belki de, acı çekme yöntemlerimiz farklıdır.

+bu iyiydi.

-bencil isteklerim var. Söylemiştim.

+nasılsın?

-saçmalama.

+yorganın altındayken, bana yazdığın mesajları okumayı severdim.

-basitce. Takıldığın şeyler yani.

+olabilir.

-iyiyim.

+umurumda sanki.

-değil mi? Kötüyüm o zaman.

+hah. Bu güzel. Sen çok yoğunsun, kötü olman mümkün mü.

-bu tempoda sana yer yok. Doğru.

+yapma. Benim tempomda sana koca bir oda vermiştim. Hatırlasana.

-bundan hiç bahsetmedin.

+bu kötü oldu.

-gitmen gerek.

+evet. bu, istediğim birşey.

-herşey istemekle alakalı. Sen demiştin.

+uydurma. Öyle birşey demedim.

-karşıma çıkmaman lazım. Bunu köprüde demiştin. 10 yıl sonra. Sakın çıkma karşıma.

+düşünüyorum da çok az anımız var.

-elele yürürken yan cafe’den ‘en çok seni’ çalması gayet güzel bir anıydı.

+tamam. Bu mümkün.

-anılar acı verir. Bu bir ipucuydu.

+hayır şarkıları silmiyorsun. Yöntemin bu değil.

-çok konuştun.

+hiç benim fotoğrafımı çekmiş miydin o gün?

-1 kez.

+o filmi tab ettirdiğinde, deli gibi üzülmeni istemiştim.

-kullanmıyorum.

+neyse.

-seni sevmedim.

+hep bildim.

-her hareketin battı.

+özür dilerim.

-gitmeni istedim. Bitsin istedim.

+biliyorum.

-yeterince açığım.

+bitirmeye bile layık görmemenden anlamıştım.

-ne yani?

+son sözlerimizi, söyleyemedik diyorum.

-ben seni yolda görsem mesela selam vermem.

+kötü bitmesin demiştin üstelik.

-olamadı. Olduramadık.

+sorun değil.

-sorun.

+biliyorum.

-bişey bildiğin yok.

+öyle olsun.

-madem herşeyi onaylıyorsun, burda işin ne?

+bunu sormanı yasaklıyorum. Yüzüne söyleyemem.

-deli gibi merak etmiyorum.

+benim hiç tökezlemeden devam ettiğimi sanmanı istemedim. Bil istedim. Anlayacağını pek sanmıyorum ama. Bunu senin için yaptığımı falan da sanma. Vicdanımla benim aramda tamamen.

-ben ise bayadır yalan söylüyorum.

+bunu yapma. Böyle düşünmeyi istedim.

Şimdi susmanı istiyorum.
Sessiz-
Ce.

Evet.
Gittin.
Ben de
Gidiyorum.

2 yorum:

derin sevil bodur dedi ki...

iyi ki şu blog denen olay var lan.
çok insanı delirmenin eşiğinden dondürüyor.
dedirtiyor yazın.
ki zaten bunun yaşadım.)

Adsız dedi ki...

Peki