28 Aralık, 2009

aslına bakarsan.
bunu okumanı istemiyorum.

ama mesela. bir sürü şey yazmak istiyorum sana.
öyle de bir durum var şimdi.
eteğime tüm harleri doldurup, bohçalayıp koşmak istiyorum.
nefes nefese kalıyorum oraya geldiğimde.
ne olduğunu sormuyorsun. güzel.
derin derin nefes almamı izliyorsun.
konuşabilecek duruma gelsem de, konuşmuyorum.
sonra, sarılmak için kollarıma ihtiyacım olduğunu hatırlıyorum.
sana doğru uzanınca,
harflerin hepsi dökülüyor eteklerimden.
hemen eğilip topluyoruz.
parmaklarımızın değmesi gerektiğini biliyoruz. filmlerde öyle olur.
burnum gıdıklanıyor. yanaklarım yanıyor.
sırıtarak birleştiriyoruz harfleri.
işimiz bittiğinde, ortaya çıkan cümleye şaşırıyorsun haliyle.

"ciddi misin?"

diyorsun.

"ne sandın."

diyorum.

3 yorum:

kayıp dedi ki...

ve birbirimizin gözlerine bakıp yüreklerimizle gülümsüyoruz kocaman :)mutlu haftalar

l b dedi ki...

filmlerde öyle olur. peki ya hayatta sevgili merve limon ?

alice in prague dedi ki...

Eşiklere oturmuş bir dolu insan
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.