05 Aralık, 2009


"sevgili . ,
kavga etmiştik. sen birşey yazıp yolllamıştın bana. ah. pardon. hemen lafa girdim. nasılsın. konuşamadık ne zamandır. kavga etmiştik. en son, bir kaç şeye kahkaha attığını duydum. ben hiç. iyi değilim. ama bunun seninle ilgisi yok. hani kavga etmiştik ya. sonra bir kaç şey okudum. dersler nasıl gidiyor. biliyor musun. senin çok iyi yerlere gelmeni istiyorum. bi keresinde sesli biçimde dedim ki:' umarım. kimse seni sevmez. sen çok seversin ama, onun umurunda bile olmazsın.' bunu çok içten söylemiştim. sinirle söylemiştim. demiştim ya. kavga etmiştik. özür dilemeye fırsatım olmadı bunun için senden. şimdi diledim işte. nasılsın. neler yapıyorsun. o yazıyı okudum ben bugün. sonra. üzüldüm. çok üzüldüm. düşündüm. sana sahte gelecek neler yaptığımı düşündüm. seni tanımadı..bir saniye. kapı çalıyor. geldim. babam gelmiş. babamla uzun süredir aramız çok kötü. beni anlamıyor diyeceğim de. ben de onu anlamıyorum gerçi. gerek yok zaten. ne diyordum. o değil de. biz seninle hiç. dertleşemedik. seni tanımadığımı düşünmene üzüldüm. ben. derinlerde biliyorum. seni çok iyi görüyorum. şeffaf poşet gibi. içini görüyorum. ne kadar yanlış anlaşıldığıma üzüldüm. neyse. ne diyordum. kavga etmiştik. arka bahçede. hafif rüzgar vardı. soğuk-sıcak olmaya karar veremeyen."

........


"sevgili . ,
ben geldim yine. aklıma senin adresinin bende hiç olmadığı geldi. şimdi elimde bu mektupla. ne yapacağım ben."

........

"sevgili . ,
belki böyle daha iyidir. bişekilde. bilmiyorum. sigara içmeye başlamadım. haber vermek istedim."

.......

"sevgili . ,
itiraf ediyorum. görmeni istedim onu. yaptıklarına pişman olmanı..neden hala yazıyorum."

.......

"sevgili . ,
dün. senin durağının olduğu yerlerde gezdim hep. karşılaşmak istedim. nasılsın. ben de iyiyim. bir şey soracağım. özlüyor musun. demek için. ama sen oralarda değildin. taşındın mı. durağın mı değişti. yoksa araba mı aldın. haber ver bana. öpüyorum."

........

"sevgili . ,
bir kaç hayal kurdum. karşılaşıyormuşuz. ben yüzüne bile bakmıyorum. bu anı yıllar sonra hatırlayıp, keşke kafamı kaldırsaydım diyeceğimi bile bile üstelik. sen duruyorsun. cadde kalabalık. kavga etmiştik. bana bakıyorsun. iyi de. bu bir işe yaramıyor. hava soğudu. üşüdün mü ki."

........

"sevgili . ,
atıyorum ben bu kağıtları. okumamakta kararlı mısın. iyi. hoşçakal."

........


1 yorum:

Maruf Merru dedi ki...

Ne?

Bir şey demiştin evet.

Yok yok ben susmam ki.

Birileri mi konuşuyor?

Bir mektup hışır hışır okunuyor sanki.

Ben mi?

Saçmalama lan, ben konuşamam.

Maruf?

O suskundur.

Ne?

Birileri hışır hışır. Belki.
Dinliyorlardır onu.

Mektuplar öyle ya da böyle ulaşır.

Hışır hışır, katlansa da kavramlar.

Ulaşırlar ulaşırlar.

Klik.